Szkolenia umiejętności interpersonalnych i menedżerskich


Szkolenia dla pracowników i szkolenia menedżerskie (szkolenia biznesowe) nie tylko w Warszawie, w których 4 Business & People gwarantuje pozytywną zmianę w zachowaniach, które są istotne dla efektywności całej organizacji. Zapewnia wysoki transfer wiedzy i umiejętności miękkich do działania. Przed szkoleniem określa się kompetencje, które zdecydują o sukcesie zespołu lub poszczególnych menedżerów, mierzy się aktualny poziom i określa się poziom docelowy kompetencji. Dzięki stosowanej metodologii RESULT proces szkolenia i w efekcie zmiany jest uporządkowany i bardzo skuteczny. Jako doceniana firma szkoleniowa gwarantujemy dostarczenie ustalonych wyników poprzez system Standard lub 50/50.


Wyróżniki:

  • „Roles and process ®” - pozwala na tworzenie środowiska, w którym zmiana zachowań jest prosta i oczywista.
  • „Engagement Accelerator ®” - buduje postawy menedżerów i pracowników wobec zmian, które mają zajść w ich zachowaniu.
  • „Multikolb ®” - pozwala na zarządzanie treścią szkolenia tak, aby w pełni miała przełożenie na zmianę zachowań w trakcie i po szkoleniu.
  • Inne zmiany, które wprowadzono, by szkolenia były narzędziem rzeczywistej zmiany w organizacjach.
  • W efekcie średnia z ocen w skali od 1 – 5 (1 - całkowicie nie spełnia oczekiwań, 5 – całkowicie spełnia oczekiwania) z badań efektywności szkolenia wyniosła w 2013 r.: 4,46!

 

Kompetencje, które rozwijamy:



Szkolenia

UMIJĘTNOŚCI
OSOBISTE

Szkolenia

UMIEJĘTNOŚCI
MENEDŻERSKIE

 

Szkolenia

UMIEJĘTNOŚCI
MIĘKKIE

  • Orientacja na cel
  • Dzielenie się wiedzą
  • Myślenie analityczne
  • Kreatywność
  • Efektywność osobista
  • Rozwój zawodowy
  • Wywieranie wpływu
  • Odpowiedzialność
  • Proaktywność
  • Siła i odporność
  • Rozwiązywanie problemów
  • Budowanie zespołu
  • Przywództwo
  • Delegowanie
  • Planowanie i organizacja
  • Rozliczanie zadań
  • Zorientowanie na wynik
  • Podejmowanie decyzji
  • Motywowanie
  • Informacje zwrotne
  • Ocena pracownicza
  • Rekrutacje i odejścia
  • Odwaga menedżerska
  • Zarządzanie konfliktem
  • Myślenie strategiczne
  • Zarządzanie innowacją
  • Komunikacja
  • Współpraca
  • Orientacja na Klienta
  • Asertywność
  • Prowadzenie prezentacji
  • Umiejętności sprzedażowe
  • Zarządzanie relacjami
  • Prowadzenie spotkań
  • Train the trainer
  • Coaching i mentoring

 

 


Potwierdzenie jakości:


Zobacz wiecej: